Νέα εταιρική ταυτότητα online sales

onlinesales

Η online sales σε συνέχεια των πολυετών επιτυχημένων δραστηριοτήτων της στο χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στην Ελλάδα, παρουσιάζει επίσημα τη νέα της εταιρική ταυτότητα.
Η έμπνευση – η ιδέα
Με όνομα online sales και την προσθήκη του δυναμικού slogan: Customer Experience Provider, που καθορίζει την ιδιότητα αλλά και την ποιότητα της εταιρίας, σχεδιάστηκε ένα μοντέρνο, λιτό και ξεκάθαρο λογότυπο έχοντας ως σήμα, ένα μίνιμαλ, αφαιρετικό κύτταρο, εμπνευσμένο από την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας συμβολίζοντας την ικανότητα, το ταλέντο και τη γνώση που βρίσκεται στο DNA των ανθρώπων της.
Χρώματα
Βάση του λογοτύπου αποτελεί το γκρι σκούρο (μολυβί), χρώμα κύρους όπως ταιριάζει σε έναν provider.
Συμπληρωματικά χρησιμοποιήθηκε το πράσινο. Η επιλογή αυτή δεν οφείλεται μόνο στο γεγονός ότι συνδυάζεται άψογα με το γκρι. Φωτεινό και ιδιαίτερα ζεστό, το πράσινο, το χρώμα της αφθονίας εκφράζει φιλικότητα και προδιαθέτει θετικά.
Δυναμικό στοιχείο αποτελεί το κόκκινο στο a,που με αυτόν τον τρόπο ξεχωρίζει και συνδυάζοντάς το με τη λέξη provider δηλώνει μια νέα aρχή, ένα νέο ξεκίνημα αφού όλα αρχίζουν από το Α, καθώς και έμμεσα τονίζει το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών της online sales.
Τέλος, επιλέχθηκε συνειδητά η πολυχρωμία (γκρι + πράσινο, κόκκινο & μπλε), διότι ταιριάζει σε όλες τις ανάγκες, απευθύνεται σε όλους και έχει έμμεση σύνδεση με τη χρωματική παλέτα των πελατών της εταιρίας.
Το νέο branding της επιχείρησης συνδυάζει και τη φιλοσοφία του ιδιόκτητη της, Νίκου Ηλία στο χώρο της τηλεφωνικής εκπροσώπησης, που είναι 100% πελατοκεντρική. H πρότυπη διαδικασία συνεχούς εκπαίδευσης του κάθε συνεργάτη της online sales ξυπνάει το ταλέντο τους, αναδυκνύει τις δεξιότητές τους και γίνεται ένα με το DNA τους. A happy team makes happy clients.

Ολόκληρη η δημοσίευση εδώ